Informatie

Informatie

Reserveren

Zeker zijn van een plaats bij Camperplaats ‘t Eiland? Reserveer dan alvast online. Natuurlijk is het ook mogelijk om ter plekke bij de kiosk te reserveren, wanneer je liever vrij rondtrekt zonder alles van te voren uit te stippelen. Zolang onze 25 plaatsen niet bezet zijn kunt u 24/7 bij ons terecht.

Reserveer hier een plaats

Tarieven

Vanaf 1 januari 2023 hanteren we de volgende tarieven:

  Prijs per nacht
1 camper (excl personen)  € 10,50
Per persoon incl. toeristenbelasting    € 2,-
Stroom (10 ampère) * € 4,50
Pitstopkaart per 30 min      € 5,-

 

Tarieven

Voorzieningen

Tijdens je verblijf bij Camperplaats ’t Eiland beschik je over water, elektriciteit, wifi, loospunten voor afvalwater en cassettes en een afvalpunt. Je kunt 24/7 de camperplaats op en af rijden. Hierdoor kun je komen en gaan wanneer je maar wilt en ben je niet afhankelijk van bepaalde tijden. Voor stroom betaal je slechts 4,50 per nacht (10 ampère). Van de andere voorzieningen kun je gratis gebruik maken. Wil je enkel een pitstop maken om afvalwater te lozen en bij te tanken? Boek dan een pitstopkaart voor € 5,-.

Voorzieningen

Plattegrond

Nieuwsgierig naar de ligging van jouw camperplaats en de voorzieningen? Bekijk hieronder de plattegrond:

Plattegrond

Huisregels

Bij Camperplaats ’t Eiland zijn we niet van de strenge regels. Wel willen we graag dat onze gasten een schoon en fijn verblijf hebben. Daarom vragen wij om de camper-plaats netjes achter te laten en na 22:00 uur het volume te beperken. Zorg ervoor dat honden geen overlast veroorzaken, ruim hun uitwerpselen netjes op en houdt ze aan de lijn. 

Leeg het toilet en afvalwater in het daarvoor bestemde loospunt en ruim het afval op in het daarvoor bestemde afvalpunt. Als laatste vragen wij om achterwaarts te parkeren. Zo hebben alle camperaars wat meer privacy.

Problemen of vragen?

Boekingen

1. Kan ik hier ter plaatse boeken?
Ja, je kunt bij onze kiosk een boeking doen en met een bankkaart of creditkaart betalen. Je krijgt dan een bonnetje met daarop de toegangscode.

2. Ik ben vergeten stroom te boeken. Hoe pas ik dat aan?
In de kiosk kun je de boeking met de code altijd aanpassen. Je kunt dan alsnog de stroom aanzetten en bij betalen. De stroom schakelt dan automatisch in op de geboekte plaats.

3. Ik wil graag toch een andere plaats kiezen.
Bij aankomst kun je in de kiosk je boeking met de code altijd aanpassen. Je kunt dan ook de plaats aanpassen. Natuurlijk kun je alleen plaatsen kiezen die voor de geboekte periode nog vrij zijn.

4. Ik wil mijn verblijf verlengen.
In de kiosk kun je met je code je verblijf verlengen. Dat kan alleen als de plaats niet gereserveerd is op de extra dagen. Andere optie is online een nieuwe boeking doen. Dan krijg je een nieuwe toegangscode omdat het een nieuwe boeking is. Je kunt dan de camperplaats afrijden met de code van de eerste boeking en weer oprijden met de code van de nieuwe boeking. Af- en weer oprijden hoeft niet persé, maar stuur dan even een whatsapp of sms om de nieuwe boeking te resetten, omdat anders de nieuwe code niet werkt bij het afrijden.

5. Ik wil mijn boeking annuleren.
Jammer dat je je boeking wilt annuleren. Je kunt een verzoek tot terugbetaling sturen via e-mail. Zet daar even duidelijk in om welke boeking het gaat, wat de reden van annuleren is en je rekeningnummer voor een eventuele terugstorting. Wij beoordelen elke aanvraag afzonderlijk.

6. Er komt geen bonnetje uit de kiosk met mijn boeking.
Dan is het papier op! Laat het ons direct weten, dan lossen we het zo snel mogelijk op.

Toegang tot de camperplaats

1. Mijn code werkt niet bij de ingang van de camperplaats.
Dat kan verschillende redenen hebben. De display bij de slagboom geeft aan wat de reden is:

“code nog niet geldig” betekent dat je te vroeg bent (of controleer even de datum van de boeking). Je hebt op de eerste dag van je verblijf toegang vanaf 13.00 uur. Als de plaats al vrij is, kun je soms eerder oprijden maar die garantie kunnen we niet vooraf geven. Als de plaats vrij is, maar je krijgt toch geen toegang, is het altijd mogelijk om ons even te bellen, maar wij zijn niet altijd beschikbaar om direct open te doen.

“onbekende kaart” betekent dat je een verkeerde code hebt ingetypt. Heb je de code ingetypt met een *  ervoor en een # erna? Heb je online geboekt dan moet de code uit 6 cijfers bestaan, heb je via de kiosk geboekt dan bestaat de code uit 4 cijfers.

“geen detectie” betekent dat de lus van de slagboom de camper niet kan detecteren. Misschien sta je niet goed voor de slagboom (te ver er vandaan, te veel naar rechts)? Rij een keer achteruit en probeer het opnieuw (wel opnieuw de code ingeven)

2. Wanneer kan ik de camperplaats oprijden?
Je boeking is geldig vanaf 13.00 uur op de eerste dag van je verblijf. Daarna kun je zo vaak op en afrijden als je wilt. Toegang voor 13.00 uur is soms mogelijk als de plaats vrij is, maar dat kunnen we niet vooraf garanderen. Als de plaats vrij is, maar je krijgt toch geen toegang, is het altijd mogelijk om ons even te bellen, maar wij zijn niet altijd beschikbaar om direct open te doen. Dus vroeg aankomen is op eigen risico.

 

Vertrek

Mijn code werkt niet bij de uitgang van de camperplaats.
Dat kan verschillende redenen hebben. De display bij de slagboom geeft aan wat de reden is:

“code verlopen” betekent dat je te laat vertrekt (of controleer even de datum van de boeking). Je hebt op de laatste dag van je verblijf toegang tot 12.30 uur. Ben je te laat dan kun je eventueel bijboeken of ons even bellen, maar wij zijn niet altijd beschikbaar om direct open te doen. 

“onbekende kaart” betekent dat je een verkeerde code hebt ingetypt. Heb je de code ingetypt met een *  ervoor en een # erna? Heb je online geboekt dan moet de code uit 6 cijfers bestaan, heb je via de kiosk geboekt dan bestaat de code uit 4 cijfers.

“geen detectie” betekent dat de lus van de slagboom de camper niet kan detecteren. Misschien sta        je niet goed voor de slagboom. Bij de uitgang staat men soms te ver van de slagboom vandaan.

“antipassback” betekent dat je een code gebruikt die blijkbaar nog niet eerder gebruikt is bij de ingang van de camperplaats. Misschien heb je tijdens je verblijf een nieuwe boeking gedaan, maar ben je niet af en opgereden. Bel ons dan om je code te resetten.

Stroom

1. De stroom werkt niet. Hoe komt dat?
Controleer eerst op je boeking of je wel stroom geboekt hebt. Is dat toch niet het geval, dan kun je dat in de kiosk aanpassen. Daarna schakelt het automatisch in.

Het is nog te vroeg: op de dag van aankomst schakelt de stroom automatisch aan om 13.00 uur, dus als je eerder bent aangekomen zal de stroom pas om 13.00    uur inschakelen. Daarna blijft de stroom natuurlijk wel de hele tijd aan gedurende je verblijf.

Stekker zit niet op de juiste plaats. De stroom schakelt automatisch aan op het geboekte nummer.

De zekering in de stroompaal is afgeslagen: check of de knop van de zekering helemaal omhoog staat. Als dat niet zo is, druk hem dan eerst helemaal naar beneden en    dan weer omhoog. Schakelt hij direct weer uit dan is er sprake van kortsluiting. Trek dan je stekker eruit en schakel de zekering opnieuw in. Controleer of er sprake is van    bijvoorbeeld een natte stekker of iets anders wat sluiting veroorzaakt.

Controleer altijd zelf of er iets in de camper of met het snoer aan de hand is voordat je ons belt dat er een stroomprobleem is.

2. Ik heb geen stroom geboekt, maar wil wel stroom.
In de kiosk kun je met je toegangscode je boeking aanpassen en dus de stroom inschakelen. Na betaling wordt deze direct ingeschakeld.

Overige vragen

Kan ik kiezen welke plaats ik wil reserveren?
Ja, bij het reserveren kun je een plaats kiezen.

Is het mogelijk om een pitstop te maken op de camperplaats?
Ja, het is mogelijk om online of bij de kiosk een pitstopkaart te kopen. Hiermee kun je een pitstop maken bij Camperplaats ’t Eiland om je toilet en afvalwater te lozen. Een pitstopkaart is 30 minuten geldig.

Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?
Ja, bezoek mag gratis de camperplaats betreden mits ze niet blijven overnachten. Indien je bezoek blijft overnachten, kunnen ze hiervoor een ticket aankopen bij de kiosk.

Zijn honden toegestaan op de camperplaats?
Ja, ook honden zijn bij ons welkom. Gelieve ervoor te zorgen dat de honden geen overlast veroorzaken, hun uitwerpselen netjes op te ruimen en ze aan de lijn te houden.

Mag ik mijn auto of caravan parkeren op de camperplaats?
Nee, het is niet toegestaan om auto’s of caravans te parkeren op de camperplaats. Je kunt hier dus alleen met een camper verblijven.

Informatie